موفقیت

چگونه فرد موفقی شویم

موفقیت

چگونه فرد موفقی شویم

BLOG / کدام درب برای ورودی خانه شما بهترین است؟

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹ ق.ظ

چشم دروازه روح است ... و درها دروازه خانه شما هستند.

نه تنها یک در ورودی ورودی برای امنیت طراحی شده است بلکه در ظاهر خانه شما نیز یک مؤلفه مهم است.

به عنوان آخرین آستانه قبل از ورود به خانه ، این جمله ای است از نحوه آراستگی و مراقبت از خانه.

کدام درب برای ورودی جلوی شما بهترین است؟ هنگام انتخاب درب جلو چند نکته وجود دارد. مانند کیفیت ، طول عمر ، سبک و سهولت نگهداری.

با توجه به این موارد می توانید تصمیم بگیرید که کدام درب برای ورودی جلوی شما بهترین است.

درب چوبی
به راحتی می توان فهمید که چرا درب چوبی انتخاب سنتی یک درب ورودی است. درب چوب مستحکم از نظر طبیعت مقاومت در برابر آزمایش زمان را تحمل کرده و کیفیت آنها را در تمام مدت حفظ می کنند.

درب چوبی بالاترین کیفیت درب در بازار است. همانطور که از این نام پیداست ، درب های چوبی از چوب 100٪ طبیعی ساخته شده اند (البته برای سخت افزار البته).

این درها لزوماً از یک تکه چوب ساخته نمی شوند ، زیرا درختان بزرگی که این روزها به سختی می توانند به آن برسند. در عوض ، درب چوبی جامد با استفاده از ساخت قاب و تابلو ، که در آن صفحات کوچک از چوب چسبیده یا به هم متصل می شوند ، متحد می شوند. آنها ظاهر و احساس یک تکه چوب جامد را حفظ می کنند ، به خصوص هنگام رنگ آمیزی.

در صورت برخورد صحیح ، درب های چوبی می توانند بیش از 100 سال دوام داشته باشند و در عین حال زیبا به نظر برسند. آنها به تعمیر و نگهداری گاه و بیگاه احتیاج دارند ، اما اگر مایل به کار باشید ، به یک درب بی موقع پاداش می دهید. ماندگاری این درها باعث افزایش ارزش خانه شما می شود و ارزش فروش مجدد در آینده را نیز حفظ می کند.

درب چوبی هنگام گرفتن خراش یا خیمه های جزئی بسیار آسان می شوند. تمام آنچه آنها نیاز دارند کمی ماسه سنگ و لمس رنگ است و می توانند با زیبایی از خانه شما محافظت کنند.

درب چوبی نیز بسیار قابل تنظیم هستند ، می توانند به همان اندازه دلخواه یا فانتزی باشند که می خواهید. با گذشت زمان ، برای محافظت از آنها در برابر اشعه خورشید و همچنین رطوبت ، آنها مجبور به رنگ آمیزی مجدد می شوند.

یکی از مزایای استفاده مجدد از رنگ مجدد یا پرایم این است که با تکامل روند می توانید به راحتی رنگ درب خود را تغییر دهید. شما نیازی به استاد DIY در هنگام تغییر سخت افزار مانند دستگیره و لولا ندارید که به شما امکان می دهد رنگ ها و سبک ها را به صورت جذاب تغییر دهید.

درب چوبی علاوه بر اینکه از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند ، عایق بندی صوتی و حرارتی خوبی دارند و در عین حال امنیت خانه را نیز فراهم می کنند. به علاوه ، دربهای بیرونی ساخته شده از چوب جامد هنگام ضربت زدن ، چنین حرف جسورانه ای را نشان می دهند.

دامنه قیمت درب های چوبی همچنین اطمینان حاصل می کند که شما چیزی را پیدا خواهید کرد که پاسخگوی نیاز شما باشد. بسته به نوع چوب و طرحی که انتخاب می کنید می توانید چند صد یا چند هزار دلار هزینه کنید. درب چوبی وجود دارد که مناسب برای هر بودجه است.

درب چوبی باعث ایجاد گرما ، امنیت و سبک می شوند. دیگر چه میخواهید؟

 

درب های فلزی
درهای فلزی در واقع کاملاً از فولاد ساخته نشده اند - که بسیار سنگین باشد.

درهای استیل از جنس پلی استر ساخته شده اند و دارای نمای خارجی از جنس استیل 16 یا 24 است. فولاد مانند اکثر فلزات ، رسانای گرمای خوبی است. این یک ویژگی عالی درب نیست ، هسته پلی اورتان یا پلی استایرن به عنوان مانع حرارتی عمل می کند تا مانع از جذب درب در دمای محیط شود.

درهای استیل ایمن و نسبتاً بادوام هستند اما از نظر زیبایی شناسی و به معنای واقعی کلمه نیز سرد هستند. آنها اغلب در مؤسساتی مانند مدارس یا بیمارستان ها استفاده می شوند ، و به خاطر ورود به خانه خود احساس آرامش زیادی نمی دهند.

این نوع درب می تواند نقاشی شود ، اما مانند درب چوبی رنگ آمیزی نشده است. این بدان معنی است که می توان رنگ را چسبانده و باعث می شود درب به سمت پایین بیفتد.

درب های فلزی سنگین ، بادوام ، ایمن و نسبتاً طولانی هستند. نکته منفی آنها این است که صدماتی که بیشتر به آنها وارد می شود ، خلاص شدن از این آسانی نیست. صدماتی که درهای فولادی مانند غبار و زنگ زدگی وارد می شود ، نمی توانند ماسه سنگی شوند و یا با بتونه پر شوند.

درهای فلزی را نمی توان به راحتی برش داد تا در یک قاب درب موجود قرار گیرند ، و آنها را برای ایجاد مجدد در خانه از قبل موجود دشوارتر می کند.

درهای کامپوزیت
درهای کامپوزیتی مانند فایبرگلاس از انواع مواد مصنوعی ساخته شده در کنار هم ساخته شده اند. آنها ممکن است از تخته ذرات یا الیاف شیشه ساخته شده و غالباً با کف پر شوند.

آنها با روکش پلیمر فرو رفته از شیشه پوشانده شده اند که می تواند مانند دانه چوب به نظر برسد و یا یک براق صاف و براق داشته باشد. درهای کامپوزیتی ساده نسبتاً ارزان هستند ، اما برای ظاهرهای سفارشی ، هزینه شروع به افزایش می کند.

درها با روکش شیشه ای سفارشی می توانند ساخته شوند تا مانند یک محصول چوبی واقعی به نظر برسند. اگر برای اینکه یک محصول شبیه چوب باشد ، هزینه بیشتری را پرداخت می کنید ، چرا فقط محصولی را تهیه نمی کنید که از چوب واقعی باشد؟

یکی از خطرات درب های کامپوزیت این است که می توانند هنگام برخورد با یک جسم تیز دچار ترک شوند. آنها ممکن است از مواد محکم ساخته شوند ، اما روکش در واقع مقاومت زیادی در برابر ضربه ایجاد نمی کند.

هنگامی که درهای چوبی غرق می شوند ، می توان آنها را به راحتی شن و ماسه زدایی کرد. درهای کامپوزیت به آسانی قابل تعمیر نیستند. درهای کامپوزیت نیز به راحتی نقاشی نمی شوند ، بنابراین تغییر ظاهر به اندازه درب درب چوبی امکان پذیر نیست.

درهای کامپوزیتی خوب به نظر می رسند و تمامیت آن را حدود 10-20 سال حفظ می کنند ، طول عمر آن بسیار کوتاه تر از درهای چوبی. درهای کامپوزیت ساده ممکن است ارزان تر باشند ، اما باید بیشتر از درب چوبی محکم تعویض شوند.

آیا در صورتی که بیش از یکبار در طول زندگی خود مجبور به تعویض آن باشید ، آیا به همان میزان هزینه خود را صرف می کنید که روی درب با کیفیت بالاتر انجام می دهید؟ علاوه بر هزینه مکرر ، شما نیز باید بدون هیچ زحمتی در تعویض درب بروید.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۶
مهسا رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی