موفقیت

چگونه فرد موفقی شویم

موفقیت

چگونه فرد موفقی شویم

چه نوع دربی برای خانه مان انتخاب کنیم؟

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۸ ب.ظ

چه نوع دربی برای خانه مان انتخاب کنیم؟

یکی از وسایل مهم خانه ، درب خانه است که می تواند از نوع چوبی ، استیل و یا فایبرگلاس باشد . باید بدانید که یکی از مناسب ترین آن ها برای خانه و یا محل کارتان درب چوبی است.در ادامه به مزایای این نوع محصول خواهیم پرداخت . شرکت صنعتی دریس ارائه دهنده انواع درب چوبی ساده،سلطنتی و ضد سرقت لوکس می باشد .

در این مطلب می خواهیم به درب چوبی ساده و شیک که با چوب راش گرجستان درجه یک تهیه شده است بپردازیم.این در از روکش بلوط با طرح سه قاب تولید شده و رنگ آن مایل به فندوقی پلی اورتان ترکیه ای است.

مزایای درب چوبی مدل دریس

تنوع در طرح و ابعاد

شما می توانید طبق سلیقه خودتان درب چوبی مورد نظرتان را سفارش دهید!

چوب ماده ای طبیعی است که می تواند به هر شکل و اندازه ای تبدیل شود . هر طرح پیشنهادی که دارید در ابعاد دلخواهتان را از دریس بخواهید.

مقاومت بالا

کیفیت درب چوبی ، ضد سرقت و سلطنتی مدل دریس بسیار فوق العاده است.

این درب می تواند تا سال ها دوام بیاورد بدون اینکه کوچک ترین خراشی بردارد . چوب راش که در این درب چوبی به کار رفته است مستحکم است.از این چوب در صنعت مبل سازی،کابینت سازی و تولید درب و... به کار میبرند چرا که در برابر ضربه های سنگین مقاوم می باشد.یکی از دلایل دیگر مقاوم بودن این چوب، جلوگیری از نفوذ حشرات به داخل آن است.

ساده اما مدرن

درب چوبی

حتی اگر سال ها این درب را داشته باشید، نگران از مد افتادن یا کهنه شدن آن نمی شوید ، چرا که این در ها از گذشته تاکنون طرفداران بسیاری داشته و هیچگاه قدیمی نشده اند . درب چوبی دریس در عین سادگی، جذابیت خاصی دارد و ظاهر خانه تان را مدرن و کلاسیک میکند مخصوصا اگر از تن قهوه ای در آن به کار رفته باشد.

روکش با کیفیت

درب چوبی راش

درب چوبی مدل دریس، از روکش بلوط تهیه شده است.

معنای روکش ، لایه باریک چوب به قطر 5 میلی متر است که تاثیر بسیاری در کیفیت درب چوبی دارد.

شاید فکر کنید که تنها چوب اصلی به کار رفته در درب مهم است اما این تفکر صحیح نیست، چرا که روکش نوعی محافظ چوب اصلی می باشد و به همان اندازه جنس آن مهم است.روکش بلوط لایه ای محکم و مقاوم می باشد که به عنوان یکی از بهترین روکش های درب،مبل، کابینت و.. در سراسر جهان از آن به کار میبرند.

رنگ های متنوع و سازگار با محیط

رنگ پلی اورتان ترکیه ای ویژگی هایی بسیار نظیر ماندگاری بالا،مقاومت در برابر اشعه خورشید و آب دارد.همچنین این نوع رنگ در برابر موادی همچون اسید و روغن های شیمیایی و صنعتی دوام بالایی دارد.

رنگ پلی اورتان ترکیه ای بر اثر گرما و رطوبت گچی نمی شود و براقیت خود را از دست نمی دهد.معمولا از این رنگ به عنوان روکش آخر درب چوبی استفاده می کنند.از رنگ پلی اورتان در صنایع مختلفی استفاده می شود که در ادامه برخی از آنها را نام بردیم:

  • رنگ کفپوش مراکزی همچون بیمارستان ها
  • لایه سطوح فلزی مثل کشتی
  •  پوشش نرده های آهنی
  • روکش چوب مبلمان
  • روکش درب چوبی و کابینت سازی
  • رنگ بعضی از قطعات خودرو

کاهش صدای بیرون

با داشتن این درب چوبی دیگر صداهای متفرقه بیرون شما را آزار نمی دهد .

این در صدای محیط بیرون را کاهش داده و آسایش و آرامش را را برایتان در منزل فراهم می آورد .

اگر روی صدای محیط بیرون از منزل حساس هستید درب های ضد سرقت می توانند گزینه ی بهتری باشند چرا که این نوع درب به طور اختصاصی دارای عایق صدا بوده و به وسیله آن دیگر به ندرت صدای بیرون را خواهید شنید.

انتخاب درب مناسب

برای انتخاب درب مناسب بهتر است هدف خود را از خرید مشخص کنید.

اول از همه باید بدانید که اولویت شما در خرید این محصول چیست؟

ممکن است اول از همه زیبایی و شیک بودن آن برایتان اولویت داشته باشد یا شاید برای برخی از افراد امنیت منزلشان مهم تر باشد . اگر امنیت منزلتان برایتان در اولویت اول است پس بهتر است از ویژگی ها و مزایای درب ضد سرقت اطلاعاتی داشته باشید.همچنین پیشنهاد می شود برای انتخاب راحت و سریع تر محصول مورد نظر خود حتما از محصولات شرکت صنعتی دریس دیدن فرمایید.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۱
مهسا رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی